رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت : وزارت ورزش و جوانان برای جبران خسارت باشگاه‌های ورزشی و حل مشکل آن‌ها تمهیداتی در نظر گرفته که اطلاع رسانی و اقدام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی چند ماهه باشگاه‌های ورزشی در پی شیوع ویروس کرونا گفت : باشگاه داران که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان اقدام به تعطیلی باشگاه و مجموعه ورزشی خود نموده اند تحت حمایت قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه، وزارت ورزش و جوانان به منظور جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و مربیان، نیز تمدیداتی اتخاذ نموده است.

او گفت: در مورد اماکن ورزشی که از طریق ماده ۵ به بخش خصوصی و هیات‌ها واگذار شده است، در مدت زمان تعطیلی‌های اخیر (اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹) که از سوی وزیر ورزش ابلاغ شده است، اجاره ب‌ها‌ی این ایام بخشیده شده است.

مدیران باشگاه‌های ورزشی و مربیان نسبت به تکمیل فرمی را تا تاریخ ۹۹/۰۲/۰۴ اقدام و به اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه واقع درجنب بیمارستان شهدا ارسال نمائید .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.