مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: در ۱۲ ماهه سال ۹۸، ۹ میلیون و ۳۴۲ مگاوات ساعت برق در این نیروگاه تولید شد.

خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نقش انرژی برق در جوامع نقشی حیاتی و استراتژیک است، بطوریکه بدون این انرژی اثرگذار، نمی‌توان شاهد روند رو به رشد توسعه، آبادانی و ارائه خدمات به مردم جهت تامین آسایش و رفاه آنان باشیم.

او افزود: تامین پایدار و مستمر این انرژی مهم ترین رسالت مجموعه ما بوده و به جرات می‌توان گفت کارکنان نیروگا با تولید این انرژی حیاتی در خط مقدم خدمت رسانی به مردم شریف و توسعه زیر ساخت‌ها قرار دارند و عملکرد آنان ضمن اثرگذاری مستقیم بر سایر شرکت‌ها و صنایع وابسته به انرژی برق، نقش مهمی بر روند خدمت رسانی سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان و همچنین صنایع و شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور می‌گذارد.

محمدی اظهار داشت: در ۱۲ ماهه سال ۹۸، این نیروگاه با تحقق ۹۸ درصدی میزان سهمیه پیش بینی شده با تولید ۹ میلیون و ۳۴۲ هزار مگاوات ساعت انرژی برق و سطح آمادگی ۹۵ درصدی واحد‌های نیروگاهی را پشت سر گذاشته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مدیریت نیروگاه رامین با بهره گیری از تخصص وتوان کارکنان وبرنامه ریزی مدون خود تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه پیش بینی شده و همچنین بهبود روند سطح آمادگی واحد‌ها را درسال جهش تولید را نشانه گذاری نموده است که قطعا با تلاش و کوشش مضاعف تلاشگران عرصه تولید برق نیروگاه رامین این اهداف محقق خواهد شد.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی یکی از بزرگترین نیروگاه‌های حرارتی کشور بوده که سهم بسیار مهمی در تامین و پایداری شبکه برق در جنوب غربی کشور را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار