شهادت اسیر ۲۳ ساله فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی

«نور البرغوثی» جوان ۲۳ ساله‌ فلسطینی پس از گذراندن ۴ سال اسارت در شرایط نامناسب زندان‌های رژیم صهیونیستی به علت کوتاهی این رژیم در درمانش، جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری معا، باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد «نور البرغوثی» جوان ۲۳ ساله فلسطینی که جزء نیرو‌های جنبش فتح و از اهالی شهرک عابود در رام الله بود به شهادت رسید.

خبرگزاری معا افزود: این اسیر شب گذشته اوضاع جسمانی وخیمی داشته است و به گفته باشگاه اسرا کادر درمانی زندان رژیم صهیونیستی نیم ساعت پس از بیهوشی وی و فریاد‌های کمک خواهی سایر اسیران برای احیای این اسیر اقدام کرده که بی نتیجه بوده و هنگام انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

نور البرغوثی که به اتهام مبارزه علیه رژیم اشغالگر دستگیر و به هشت سال حبس محکوم شده بود پس از گذراندن چهار سال اسارت در شرایط سخت و نامناسب زندان‌های صهیونیستی جان خود را از دست داد.

باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با به کار گرفتن سیاست غیر انسانی کوتاهی و تاخیر عامدانه در کمک رساندن به اسرا برای نجات جانشان در واقع سیاست قتل آرام که یکی از روش‌های ترور ویژه آن است، به کار می‌گیرد.

همچنین به گفته این مرکز، اجساد ۵ شهید فلسطینی هنوز در چنگ اشغالگران است.

با به شهادت رسیدن این اسیر فلسطینی تعداد کل اسرای فلسطینی که از سال ۱۹۶۷ تاکنون به شهادت رسیده اند، به ۲۲۳ شهید رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه این رژیم اشغالگر رو
آخرین اخبار