مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، از به تولید رساندن طرح‌های نیمه‌کاره در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، از به تولید رساندن طرح‌های نیمه‌کاره در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت : در حال حاضر، یک‌هزار و ۲۰۰ سرمایه‌گذاردر شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه فعالیت دارند.

او از به مرحله تولید رساندن طرح‌های نیمه‌کاره در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت : با توجه به شعار امسال با عنوان «جهش تولید»، برنامه‌های مهمی را در دستور کار داریم.

او افزود: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی و بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری ایجاد سرمایه گذاری و تولید، یکی از ابزار‌ها و اساسی‌ترین محور‌های در راستای تحقق شعار سال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در خصوص طرح‌های نیمه‌کاره در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: امیدواریم امسال با توجه به مشوق‌های که وزارت صنعت مدنظر دارد بتوانیم طرح‌های نیمه‌کاره را به چرخه تولید برسانیم و همچنین واحد‌هایی که با ظرفیت کمتری در چرخه تولید هستند، تکمیل ظرفیت شوند.

او این مشوق‌ها را شامل واگذاری زمین به صورت ۵۰ درصد اعلام کرد و و افزود: زمین‌های به صورت ۲۰ درصد نقد و ۸۰ درصد به صورت اقساط ۳۶ ماهه واگذار می‌شود و مشوق‌هایی نیز در خصوص به بهره‌برداری رساندن واحد‌های صنعتی با استفاده از تسهیلات کم‌بهره از تبصره ۱۸ مدنظر است.

کردستانی ادامه داد: در استان کرمانشاه ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار وجود دارد که یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار آن عملیاتی شده و بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ سرمایه‌گذار در این شهرک‌ها مشغول تولید هستند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.