فرمانده انتظامی کردستان از کشف بیش از ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در راستای طرح عملیاتی کنترل محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی اینکه یکی از اولویت‌های انتظامی کردستان در سال جاری اشراف اطلاعاتی در مبارزه قاطع با سرشاخه‌های توزیع مواد مخدر در استان است، اظهار داشت: مطالبه عموم مردم از پلیس برخورد قاطع با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر است.

او با بیان اینکه در همین راستا از ابتدای سال جاری، ماموریت پلیس مبارزه با مواد مخدر بر برخورد با باند‌های سازمان یافته مواد مخدرمتمرکز شده است، افزود: در همین راستا با تقویت تیم‌های محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی در نقاط مختلف استان، موفقیت‌های بسیار خوبی در زمینه برخورد با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر حاصل شده است.

سردار آزادی ادامه داد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در همین راستا طی ۴۸ ساعت گذشته موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عاملان توزیع مواد مخدر در سنندج شدند.

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های متهمان ۱۰۲ کیلو گرم تریاک و ۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به توقیف ۳ دستگاه خودرو در این عملیات خاطرنشان کرد: در همین راستا پرونده تشکیل و متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.