رئیس سازمان صمت استان یزد گفت: با توجه به ذخیره سازی اقلام ضروری به میزان کافی در انبار‌های استان، مردم نگران کمبود مواد غذایی نباشند.

محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: سهمیه استان برای ماه مبارک رمضان از سوی سازمان صمت مشخص شده  است که شامل: برنج هندی ۶۹۶ تن در بسته‌های ۱۰ کیلویی، شکر ۶۹۶ تن در بسته‌های یک کیلویی، مرغ منجمد ۳۴۸ تن، گوشت قرمز منجمد ۲۰۹ تن، روغن ۶۹۶ تن و دو نوع خرما یک نوع به وزن هزار و ۴۵ تن و نوع دیگر به وزن ۳۴۸ در بازار توزیع می‌شود.

او به کانال‌های توزیع اقلام اشاره کرد و افزود: کانال‌های توزیع اقلام غذایی برای ماه مبارک رمضان که در کار گروه ستاد تنظیم بازار مشخص شده شامل: سازمان میادن میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره ای، تعاونی‌های مصرف و توزیع، شبکه‌های توزیع منتخب صنفی، موسسات خیریه مجوز دار که طرح‌های کمک معیشتی را برنامه ریزی کردند، کمیته امداد بهزیستی، جامع کارگری است.

علمدار با اشاره به نظارت ویژه بازرسان نظارتی در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان تشدید نظارت‌ها با کمک دستگاه‌های مرتبط از قبیل: مراکز بهداشت، اداره کل تعزیرات، نیروی انتظامی و دستگاه‌ها و اتحادیه‌های مرتبط انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: در کنار سایر بازرسی‌ها در این ماه اقلام ضروری مردم شامل: مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند وشکر، خرما، میوه وسبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف مردم مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار