هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی اقلام بهداشتی و تجهیزات درمانی به بیمارستان رازی رشت اهداء کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرماندار شهرستان رشت به اتفاق سرهنگ خلبان رحمانی، نماینده هوانیروز اصفهان امروز با حضور در بیمارستان رازی رشت، اقلام بهداشتی و تجهیزات درمانی را به این بیمارستان اهداء کردند.

میرشمس مومنی زاده، فرماندار رشت در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی با بیان اینکه در روز‌های ابتدایی شیوع بیماری کرونا، شوک روانی سنگینی به جامعه و مسئولین وارد شد، گفت: با اتخاذ تدابیر لازم و همکاری مردم و تلاش ایثارگرانه کادر درمان و پرستاری به عنوان صف اول مقابله با این بیماری، خوشبختانه شرایط از حالت بحرانی خارج شد.

فرماندار شهرستان رشت با قدردانی از مدیر و کارکنان بیمارستان رازی افزود: این بیمارستان با توجه به اینکه به عنوان مرکز و کانون درمان بیماران کرونایی در استان مطرح است، نقش اساسی در عرصه مقابله با این بیماری ایفا می‌کند.

مومنی زاده با اشاره به کمبود شدید اقلام بهداشتی در روز‌های ابتدایی شیوع این بیماری حتی برای کادر درمانی اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های انجام شده و نقش آفرینی گسترده گروه‌های جهادی و مردمی مشکل کمبود اقلام بهداشتی تا حدود زیادی مرتفع شد.

او با تقدیر از حضور گسترده و اثربخش همه نیرو‌های نظامی اعم از سپاه و ارتش در عرصه مقابله با کرونا گفت: احساس مسئولیت و نقش آفرینی ارتش جمهوری اسلامی در راستای مقابله با کرونا ستودنی بود و جا دارد از کمک‌های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی به مراکز درمانی مقابله با کرونا صمیمانه تقدیر کنیم.

کمک‌های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیمارستان رازی رشت شامل ماسک‌های اِن ۹۹، دستکش‌های ویژه اتاق عمل و جراحی، گان و دستگاه ترالی اورژانس با ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.