در راستای طرح کمک مومنانه؛

رزمایش همدلی ارتش با مستمندان شیراز

کارکنان ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد به مناطق محروم شیراز رفته و با کمک‌های مومنانه رزمایش همدلی با مستمندان به راه انداختند.

حجت الاسلام رضایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: کارکنان ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مناطق کم‌برخوردار و در لبیک به فرمان کمک مؤمنانه فرمانده معظم کل قوا، به کمک مردمان مستمند در این ایام کرونایی و نزدیک به ماه مبارک رمضان پرداختند.

او افزود: کمک مومنانه با توزیع ۲۰۰۰ هزار بسته بهداشتی و غذایی اهدائی در بین مردم مناطق کم برخوردار منطقه سعدی در شهر شیراز با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شد.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: این بسته‌های حمایت غذایی حاوی برنج، روغن، رب گوجه، ماکارانی، حبوبات و ... هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان است.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در استان فارس، اجرای مطلوب رزمایش کمک مومنانه را بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: لزوم اجرای مطلوب این پویش خداپسندانه می‌تواند به برقراری عدالت در جامعه کمک به سزایی کند و با شرکت در این رزمایش بزرگ، می توان روح همدلی و نوع دوستی خود را برای کمک به نیازمندان و هموطنان خویش بیش از پیش ثابت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار