سرپرست بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد، با بیان اینکه فقط بیمارانی که نیاز به درمان حمایتی دارند، در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند، گفت: افرادی که دارای علائم کووید ۱۹ هستند، خود را در خانه قرنطینه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رامین حقیقی اظهار کرد: معیار‌هایی از جمله تماس با بیماران کرونایی، تب و سرفه‌های خشک و ... برای گرفتن تست کرونا وجود دارد و از همه افراد تست گرفته نمی‌شود.

او اضافه کرد: البته بیماری که اندیکاسیون بستری داشته باشد، بلافاصله از آنان تست کووید ۱۹ گرفته می‌شود.

 حقیقی با بیان اینکه از اسفندماه فقط بیماران کرونایی در بیمارستان امام حسن (ع) پذیرش و بستری می‌شوند، خاطرنشان کرد: سایر بیمارانی که دارای مشکلات قلبی و سایر بیماری‌ها هستند، در صورت مراجعه اشتباه، با آمبولانس ویژه به سایر بیمارستان‌ها منتقل خواهند شد.

اوخاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از ابتلا به آلودگی به کووید ۱۹، غیر از بیمار کرونایی، بیمارستان امام حسن (ع) بیمار دیگری را پذیرش و بستری نمی‌کند.

سرپرست بیمارستان امام حسن (ع)، با اشاره به اینکه تمام درمانگاه‌ها در سطح شهر بیماران را معاینه و پذیرش می‌کنند و در صورت نیاز به درمان حمایتی، بیمار جهت بستری به بیمارستان اعزام می‌شود، تصریح کرد: در غیر این صورت فرد با تشخیص پزشک، موظف به قرنطینه خانگی است.

حقیقی یادآور شد: روزانه و به صورت آنلاین آمار بیماران بستری در بیمارستان امام حسن (ع) ثبت و اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.