در راستای رزمایش بخشش ایرانیان آشپزخانه‌های طرح اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی راه اندازی شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در راستای رزمایش بخشش ایرانیان در استان مرکزی تعداد ۴ آشپزخانه مهدوی برای پخت غذای گرم ویژه نیازمندان در شهرستان اراک، ساوه و خمین همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

راه اندازی 4 آشپزخانه‌طرح اطعام مهدوی کمیته امداد استان مرکزی

این آشپزخانه‌ها در اراک در کارخانه آونگان و مسجد امام حسین با حضورسرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و مسئول بسیج سازندگی استان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

عدالت بهرامی سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در مراسم افتتاح این آشپزخانه‌ها با اشاره به رعایت بهداشت و توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در این آشپزخانه‌ها گفت: غذای طبخ شده در این آشپزخانه‌ها با رعایت تمامی موارد بهداشتی و تایید ناظران اداره بهداشت انجام و در بین نیازمندان شناسایی شده تعوزیع می‌شود.

بهرامی با اشاره به رهنمود‌های رهبری مبنی بر ایجاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان در کشور افزود: طرح همسفره کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی به منظور پاسخگویی به فرمان رهبری و در آستانه ماه مبارک رمضان با ۹ آشپزخانه اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه از این ۹ آشپزخانه در سطح شهرستان اراک ۲ اآشپزخانه در شهرستان ساوه و ۲ آشپزخانه در شهرستان خمین و یک اشپزخانه در شهرستان محلات فعالیت خواهند کرد تصریح کرد: در این رزمایش از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا استفاده می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بیان کرد: در این آشپزخانه‌ها با کمک خیران و مردم نیک اندیش استان غذای رایگان برای خانوار‌های نیازمند تهیه طبخ و توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: در شرایط حساس کنونی پاسخگویی به ندای رهبری در خصوص کمک مومنانه و کریمانه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان یک ضرورت اساسی برای حمایت از محرومان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا و اقشار کم بضاعت است و همه ما باید در این زمینعه با جدیت وارد عمل شویم.

بهرامی ضمن دعوت از مردم برای کمک به نیازمندان تاکید کرد: دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت کمک‌های مردمی با هدف تهیه و طبخ برای نیازمندان در آشپزخانه‌های مهدوی هستند.

او ضمن تشکر از خیران، کمیته امداد امام خمینی (ره) را امین مردم دانست و گفت: خیران حامیان و مردم نوعدوست استان مرکزی می‌توانند با شماره گیری #۱*۸۸۷۷* و انتخاب گزینه استان مرکزی کمک‌های خود را به نیازمندان و اقشار کم بضاعت به صورت غیر حضوری واریز نمایند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار