۲۲ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی در محور‌های ارتباطی مازندران در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ۶۹ مورد مجتمع‌های خدماتی - رفاهی برای ساخت، موافقت اصولی دریافت کردند، گفت:۲۲ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی نیز در استان در حال ساخت است.

او افزود: با توجه به اینکه از جمله اهداف این اداره کل ساماندهی و نظارت بر توسعه و فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی جهت ارائه خدمات بین راهی به مردم بوده، لذا با پیگیری‌های انجام شده در آینده شاهد بهره برداری از مجتمع خدماتی –رفاهی بیشتری در استان خواهیم بود.

نجفی گفت: هدف از ساخت مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی، فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران با ارائه خدمات متمرکز و مناسب، جلوگیری از پراکندگی واحد‌های خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز آن‌ها در یک مکان امکانات مناسب برای اقامه نماز است.

او از متقاضیان احداث مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی تقاضا کرد قبل از هر گونه اقدام یا مراجعه به سایر ارگان‌ها باید مستقیما به اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای ویا نمایندگی‌های این اداره کل در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

نجفی مراحل دریافت مجوز مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی را، تکمیل فرم درخواست سرمایه گذار، ارایه طرح توجیهی فنی و اقتصادی، توانمندی مالی، بازدید اعضای کمیته مکانیابی از زمین، ارایه طرح جانمایی عناصر خدماتی در داخل مجتمع جهت صدور موافقت اصولی ذکر کرد.

در حال حاضر تعداد ۴۰ مجتمع خدماتی  - رفاهی بین راهی در جاده‌های مازندران در حال بهره برداری می‌باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار