رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: گوشت قرمز ومرغ مورد نیاز استان برای ماه رمضان به اندازه کافی تامین شده و در این زمینه هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی باقرزاده همائی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: گوشت قرمز ومرغ مورد نیاز استان برای ماه رمضان به اندازه کافی تامین شده و در این زمینه هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

باقرزاده افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی با بخش خصوصی و تولیدکنندگان گوشت مرغ و جوجه ریزی که در واحد‌های مرغداری استان انجام شده، پیش بینی می‌شود بیش از ۳ هزار و ۳۵۰ تن گوشت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان در واحد‌های مرغداری استان تولید شود.

او با تاکید بر اینکه با روانه شدن این میزان گوشت مرغ به بازار مصرف، هیچ کمبودی از نظر تامین گوشت مرغ گرم در استان وجود نخواهد داشت، گفت: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام استان نیز اقدام به ذخیره سازی حدود یک هزار و ۱۰۰ تن گوشت مرغ به صورت منجمد کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان افزود: در صورت احساس کمبود گوشت مرغ به هر دلیلی، به میزان مورد نیاز به بازار عرضه خواهد شد.

باقرزاده در خصوص تامین گوشت قرمز مورد نیاز استان در ماه مبارک رمضان هم گفت:کشتارگاه صنعتی دام با تامین دام زنده به میزان کافی این آمادگی را ایجاد کرده که گوشت قرمز استان در قالب کشتار دام سبک و سنگین در اختیار واحد‌های صنفی قرار گیرد.

او افزود: ۱۰۰ تن گوشت قرمز نیز به صورت منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده که در صورت نیاز به بازار تزریق خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.