فردی که خود را مأمور ادارات دولتی جا زده بود و از مردم کلاهبرداری می‌کرد در اراک دستگیر شد.

دستگیری مأمور قلابی ادارات دولتی در اراکسرهنگ کامیار چهری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: فردی که تحت عنوان مأمور ادارات دولتی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی شهروندان اراکی کرده بود، در عملیات کارآگاهان این پلیس دستگیر شد.

سرهنگ چهری افزود: در روز‌های گذشته تعدادی از شهروندان مسن و کم سواد اراکی با مراجعه به پلیس آگاهی استان مرکزی اعلام داشتند که فردی با عنوان مأمور اداره بهداشت و کمیته امداد خمینی (ره) به بهانه کمک به نیازمندان با دریافت کارت بانکی و نیز وجه نقد از آنهاکلاهبرداری کرده است.

او اضافه کرد: بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت و آنان در تحقیقات خود دریافتند که فرد مورد نظر بیشتر طعمه‌های کلاهبرداری خود را از بین افراد مسن و کم سواد انتخاب می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به عملیات و تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در شناسایی و دستگیری متهم پرونده، بیان کرد: با اتمام تحقیقات فنی مأموران، سرانجام متهم مورد نظر شناسایی و در عملیاتی، در هنگام کلاهبرداری از یکی از شهروندان اراکی دستگیر شد.

او ادامه داد: با مواجهه حضوری شاکیان پرونده و ارائه اسناد و مدارک، متهم به کلاهبرداری از شهروندان اراکی با عنوان مأمور ادارات دولتی اعتراف و بیان کرد که با شناسایی افراد مسن و کم سواد و سوء استفاده از حس انسان دوستی و جلب اعتمادشان، در یک فرصت مناسب با مراجعه به افراد مورد نظر و گرفتن وجه نقد و یا کارت بانکی و واریز موجودی داخل آن به حساب خود، از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار