دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از ابتلای سه مورد جدید به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با افزوده شدن سه مورد دیگر، مجموع افرادی که در استان بوشهر به کرونا مبتلا شدند تا امروز (پنجشنبه ۴ اردیبهشت‌) به عدد ۱۸۱ رسید.

او ادامه داد: از مجموع افراد مبتلا به کرونا در استان، ۱۲۵ نفر به‌طور کامل از این بیماری رهایی یافتند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: از مجموع بیماران مبتلا شده به کرونا تاکنون ۳۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده و در مراقبت خانگی به سر می‌برند.

کشمیری بیان کرد: از سه بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، دو بیمار از شهرستان بوشهر و یک بیمار از شهرستان عسلویه هستند.

او افزود: دو بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر، یکی از آن‌ها خانمی ۳۴ ساله است که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و دیگری آقایی ۸۲ ساله است که در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: بیمار جدید دیگر مربوط به شهرستان عسلویه است که آقایی ۶۱ ساله و ساکن شیراز است که با حال عمومی خوب ترخیص و در منزل تحت مراقبت است.

کشمیری عنوان کرد: اکنون هشت بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری هستند و روند درمانی خود را سپری می‌کنند.

او ادامه داد: ۴۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر تحت مراقبت قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از مردم خواست، تا با ادامه رعایت بهداشت فردی و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی همراه مدافعان سلامت در مبارزه و شکست کرونا باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.