مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بر لزوم نظارت جدی بر پسماند‌های عفونی ناشی از ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در جلسه هماهنگی مدیران حفاظت محیط زیست استان  از طریق سیستم ویدئو کنفرانس، بر لزوم نظارت جدی بر پسماند‌های عفونی ناشی از ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: باید ساز و کار ویژه‌ای اندیشیده شود تا مردم این پسماند‌ها را با پسماند عادی مخلوط نکنند و آنرا بصورت مجزا در کیسه‌هایی با رنگ خاص تحویل پاکبان‌ها دهند.

او بر لزوم پایش و نظارت دقیق پوشش خاک و آهک پاشی از مراکز دفن زباله استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین پایش واحد‌های صنعتی، خدماتی، کشتارگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی استان تاکید کرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران، در این جلسه بر اجرای ممیزی، پروانه چرا، تعیین خسارت حاصل از دام غیرمجازدر مراتع مناطق چهارگانه را نیز مورد تاکید قرار داد.

ابراهیمی کارنامی همچنین بر نحوه برآورد خسارت و برخورد با قاچاقچیان چوب‌های جنگلی تاکید کرد و افزود: با جدیت از تغییر کاربری اراضی در مناطق چهارگانه ممانعت و جلوگیری خواهد شد.

دومین جلسه هماهنگی مدیران حفاظت محیط زیست استان در سال ۹۹ با حضورمدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، معاونین اداره کل، روسای ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌ها و همچنین روسای ستادی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران بصورت سیستم تصویری و ویدئو کنفرانس برگزارشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.