کمک یک میلیاردی اوقاف قزوین به آسیب دیدگان کرونا

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از کمک یک میلیارد تومانی به آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان استان خبر داد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان  در کفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: به همت هیات امنای بقاع متبرکه و موقوفات استان، بیش از ۷۸۷ میلیون تومان در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی به آسیب‌دیدگان در اثر شیوع کرونا و همچنین نیازمندان کمک شده است.

حجت الاسلام مجیدی افزود: این کمک‌ها از بیست و پنجم اسفند پارسال و تا چهارم اردیبهشت امسال انجام شده است و این کمک‌ها همچنان نیز ادامه دارد.

او در ادامه با اشاره به تبعات شیوع بیماری کرونا و به دنبال آن، آسیب‌هایی که به برخی از اقشار ضعیف مردم در این بحبوحه وارد شده است، گفت: با توجه به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر کمک و مواسات مومنانه، این امر به عنوان یک رویکرد در سازمان اوقاف و به تبع آن در اداره‌ی کل اوقاف و امور خیریه استان مد نظر قرار گرفته است.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، بااشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان از برگزاری ضیافت الهی در این ماه طی سال‌های گذشته گفت و افزود:، اما امسال با توجه به شرایط موجود و تاکیدات رهبر معظم انقلاب با تغییر آن به نام رزمایش ضیافت همدلی به دنبال ان هستیم تا بسته‌های معیشتی برای نیازمندان را تدارک دیده و در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

حجت الاسلام مجیدی گفت: سه هزار و ۱۰۰ بسته تهیه شده است و از یکشنبه هفتم اردیبهشت و در آغازین روز‌های ماه مبارک رمضان در اختیار مستمندان قرار گیرد.

او ارزش ریالی هر بسته معیشتی که دارای اقلامی همچون برنج ایرانی، مرغ، خرما، پنیر و است بیش از ۲۹۰ هزار تومان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در مجموع حدود یک میلیارد تومان از محل کمک‌های هیات امنای بقاع متبرکه و موقوفات استان برای تامین این بسته‌ها هزینه خواهد شد.

مجیدی به حفظ کرامت انسانی نیازمندان به عنوان یک اصل در اهدای این کمک‌ها اشاره و تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار