به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد، رویدادهای “هم آفرینی” محیطی تعاملی برای رسیدن به روشهای جدید درطراحی مدل کسب و کار است.
با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران، طراحی فرآیند خلاقانه
هنردرمانی برای مبارزه با ویروس کرونا محور اصلی رویداد هم آفرینی مشهد را تشکیل میدهد.
خلق ایدههای جدیدهنری و فرهنگی، نوآوری در بهبود
شرایط کسب و کار هنرمندان در زمان شیوع این بیماری از موضوعهای مورد توجه در این هم آفرینی است.
علاقمندان به هنر، طراحان خدمات و صاحبان مشاغل میتوانند به صورت مجازی در
پانزدهمین هم آفرینی مشهد (سومین هم آفرینی مجازی ایران) شرکت کنند.
علاقمندان به صورت فردی یا گروهی از فردا (پنج اردیبهشت) تا ۲۰ اردیبهشت ۹۹ فرصت خواهند داشت تا ایدههای خود را در قالب مقاله یا طرح پیشنهادی پیرامون محورهای هم آفرینی ارسال کنند.
برای اطلاع از جزئیات این رویداد به نشانی www.mashhadart.com مراجعه کنید.
انتهای پیام//م. م