با حضور خادمیاران رضوی و مسئولان سپیدان در بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان با اهدای بسته‌های متبرک رضوی از کادر و پرسنل درمانی این بیمارستان تجلیل کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امینی رابط کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در سپیدان گفت: در این مراسم ۱۰۰ بسته متبرک و ۱۵۰ پرس غذای متبرک رضوی با حضور خادمیاران رضوی در بین بیماران، کادر درمانی از جمله پزشکان، پرستاران، بهیاران و نیرو‌های خدماتی توزیع شد.

او با اشاره به اینکه این حرکت معنوی به همراه پخش صلوات خاصه، حال و هوای بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان را امام رضایی کرد ادامه داد: در این مراسم، بیماران و همراهان آن ها، پرستاران و کارکنان بیمارستان با چشمانی اشکبار شفای تمامی بیماران و ریشه کنی بیماری منحوس کرونا را از حضرت طلب کردند.

امینی تصریح کرد: در این مراسم از سوی کانون خادمیاران رضوی شهرستان سپیدان یکصد بسته تبرکی حرم منور حضرت ثامن الائمه و تقدیرنامه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی سپیدان به مدافعان سلامت این شهرستان اهدا شد.

گفتنی است، مراسم تجلیل از کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان با حضور حجت السلام موسوی انور امام جمعه سپیدان، پزشکان، پرستاران، و کادر درمان این بیمارستان و جمعی ازمسئولین اجرایی شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.