سال گذشته، مردم استان چهارمحال و بختیاری ۱۲۶ هزار و ۵۴۶ تماس با سامانه ۱۴۱ گرفتند.

انجام ۱۲۶ هزار و ۵۴۶ تماس با سامانه ۱۴۱به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید مردانی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، از افزایش ۳۳ درصدی تماس‌های مردمی پیرامون جاده‌ها و وضعیت جوی استان با سامانه ۱۴۱ در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ خبر داد.

او با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲۶ هزار و ۵۴۶ تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده است، گفت: از این تعداد، ۱۳ هزار و ۹۳۵ تماس به کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص اطلاع از وضعیت جاده‌ها و شرایط جوی چهارمحال و بختیاری وصل شد.

مردانی با بیان اینکه هدف اصلی سامانه ۱۴۱ دسترسی هم‌وطنان به اطلاعات برخط راه‌های کشور است، اضافه کرد: این اطلاعات شامل وضعیت ترافیک، شرایط جوی محورها، رخداد‌های جاده‌ای، اطلاعات مسیر و مسافت‌های بین شهری است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.