با صدور مجوز ستاد ملی مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا بازگشایی اماکن ورزشی رشته‌های انفرادی در اولویت نخست است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،همه اماکن و مسابقات ورزشی در دوماه گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا درکشور، لغو و تعطیل شده واین درحالی است که، این شرایط ضرر‌های زیادی به مشاغل ورزشی هم وارد کرده است.

حال، مهمترین سوال اینست که، با کاهش آمار مبتلایان، ستاد مبارزه با کرونا در ورزش که زیرنظر فدراسیون پزشکی ورزشی فعالیت می‌کند، درصدد است با هماهنگی وزارت ورزش در روز‌های آینده، اماکن و فعالیت‌های ورزشی را از حالت تعطیلی دربیاورد، اما، اولویت بازگشایی فضا‌های ورزشی با چه رشته‌هایی خواهد بود؟

 سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دراین باره گفته است: طبق آخرین دستورالعمل ستاد ملی مدیریت ومبارزه با کرونا در ورزش، لغو برگزاری رویداد‌های ورزشی تا پایان اردیبهشت ‌ادامه دارد و فعالیت باشگاه‌های ورزشی هم تا نیمه ماه تعطیل خواهد بود و درباره ادامه مسابقات ورزشی، پایان نیمه اول اردیبهشت، تصمیم گیری خواهد شد.

بااین اوصاف، می‌توان به راحتی گفت:باتوجه به همه گیری ویروس کرونا د رجهان و لغو همه مسابقات ورزشی، اگر قرار به بازگشایی اماکن ورزشی هم باشد، باید این اتفاق تدریجی باشد.

همچنین، احتمال دارد، آغاز فعالیت رشته‌های تیمی مانند فوتبال و والیبال و بسکتبال و. بدون حضور تماشاگران و با رعایت مواردبهداشتی، برگزارشود.

حال باید نشست و منتظرماند تا اینکه، درروز‌های آینده، چه تصمیماتی و با اولویت‌هایی، مجوزفعالیت می‌گیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.