استاندار خوزستان گفت: در مرحله نخست رزمایش بزرگ کمک مومنانه، همدلی و مواسات ۵۰ هزار بسته معیشتی و غذایی میان نیازمندان ۲۷ شهر استان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: در مرحله نخست رزمایش بزرگ کمک مومنانه، همدلی و مواسات ۵۰ هزار بسته معیشتی و غذایی میان نیازمندان ۲۷ شهر استان توزیع می‌شود.

او افزود: بسیج عمومی برای کمک به اقشاری که از کرونا ویروس آسیب دیدند راه افتاده و همه کمک کنند تا کمک مومنانه و مواسات شکل بگیرد.

شریعتی بیان داشت: به خاطر تصمیماتی که برای حفظ سلامتی و جان مردم و برای قطع زنجیره انسانی کرونا ویروس گرفتیم اقشار مختلف جامعه و کسب و کار‌ها آسیب دیدند و معیشت آن‌ها به خطر افتاد و این کار ما باعث شد که درآمد روزانه آن‌ها آسیب ببیند که از این بابت از همه آن‌ها پوزش می‌خواهیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: وظیفه خیرین و مومنان است که به این اقشار کمک کنند تا زندگی آن‌ها به شرایط عادی بازگردد و با فرمان مقام معظم رهبری متعهد شدیم تا ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار بسته غذایی و معیشتی را در ۲۷ شهرستان استان میان نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کنیم که در مرحله نخست آن که امروز برگزار شد ۵۰ هزار بسته معیشتی و غذایی توزیع می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: این رزمایش در ۳ مرحله برگزار و مراحل بعدی آن در ایام ماه مبارک رمضان به تناسب زمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.