مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (جمعه ۵ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۳ مجروح در تصادف موتورسیکلت‌ها

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور گیلان گفت: در برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در بلوار شهید مطهری لاهیجان، رانندگان ۲۷ و ۲۸ ساله و یک سرنشین ۲۵ ساله مجروح شدند.

او با بیان اینکه هر ۳ مجروح به کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور، عدم رعایت حق تقدم توسط راننده یکی از موتورسیکلت‌ها اعلام شد.

کشف ۱۲ تن چوب در صومعه‌سرا 

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی به یک دستگاه تریلی حامل بار چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او با اعلام اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۲ تن چوب قاچاق کشف شد افزود: متهم ۳۶ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: کارشناسان ارزش چوب‌ کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سارق سابقه‌دار در آستارا دستگیر شد

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان آستارا، با تحقیقات پلیس یک متهم شناسایی شد.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران انتظامی متهم را در حال تردد در یکی از محله‌های حاشیه‌ای آستارا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آستارا گفت: متهم ۳۳ ساله که سابقه‌دار بود در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.