رئیس اتحادیه آرایشگاه های مردانه کرج گفت: احتمال بازگشایی آرایشگاه ها از روز شنبه آینده وجود دارد.

رامین حشمدار، رئیس اتحادیه آرایشگاه های مردانه مرکز استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به تعطیلی آرایشگاه ها به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، گفت: باتوجه به پروتکل های بهداشتی پیشنهادی اتحادیه آرایشگاه های مزدانه کرج و با درنظر گرفتن نکات بهداشتی، به احتمال زیاد از روز شنبه هفته آتی با بازگشایی آرایشگاه های مردانه و زنانه کشور موافقت می شود.

او در تشریح دستورالعمل های بهداشی پیشنهادی اتحادیه آرایشگاه های مردانه کرج، افزود: توزیع کیت های تشخیص کرونا در آرایشگاه ها و جمع آوری صندلی های انتظار در آرایشگاه ها یا ایجاد فاصله دو و نیم متری بین این صندلی ها از جمله این پیشنهادها است.

رئیس اتحادیه آرایشگاه های مردانه مرکز استان البرز در ادامه گفت: همه مشتریان موظف به استفاده از کیف های شخصی آرایشگاهی خود هستند و باید وسایل خود را با خود به منزل ببرند.

او افزود: براساس این دستورالعمل پیشنهادی،  آرایشگران موظف به استفاده از ماسک، دستکش و روپوش مخصوص هستند.

حشمدار با بیان این که بیش از صد و پنجاه هزار آرایشگر مردانه و بیش از دویست هزار آرایشگر زنانه در کشور فعالیت دارند، گفت: امیدواریم با طرح پیشنهادی اتحادیه آرایشگران مردانه کرج و موافقت مسئولان کشوری، شاهد آغاز فعالیت اصولی و بهداشتی آرایشگاه های زنانه و مردانه از شنبه هفته آتی باشیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نامشخص
۱۰:۲۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام کرایه مغازه ،مالیات،عوارض شهرداری ،حقوق این بنده خداها را هم بدهید .چون اکثرا 99 درصد سرپرست خانوار هستند
United States of America
مصلح
۲۱:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
توی منطقه ما (اورامان)خدارو شکر هنوز یک مورد کرونایی هم ثبت نشده با این حال نزدیک به دوماهه که نمیذارن آرایگاههارو باز کنیم بخدا هرچی پول داشتم خرج شد رسیدگی کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۲۲:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
این قضیه ابلاغیه که میگن چیه؟ اخبار اعلام کرد که باز کنن آرایشگاه ها، ولی اتحادیه میگه باید صبر کنید بهمون ابلاغیه بدن ما الان گیج شدیم خواهشا رسیدگی کنید، دقیقا دولت باید به آرایشگران وام بده ۲ماه تعطیل بودیم کلی ضرر کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
فرج
۲۱:۱۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس چی شد؟ شنبه هم گذشت باز نشدیم که چیزی نگفتن که باز کنیم بابا ماهم خرج و مخارج داریم. پیگیری کنید خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
دولت باید وام به آرایشگرا بده ما دوماه تعطیلیم