پزشکارن و پرستاران بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) در اقدامی کم نظیر بر پشت بام این بیمارستان سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران را اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع کرونا در جهان چند ماهی می‌گذرد. این ویروس تاکنون در ۲۱۰ کشور جهان گزارش شده است. تاکنون بیش از ۲۷۲۰۰۰۰ تن در جهان به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۱۹۱۰۰۰ تن از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

پس از شیوع گسترده کرونا در جهان این پزشکان و پرستاران فداکار از جمله کادر درمانی عزیز کشورمان بودند که در خط مقدم مبارزه با این ویروس حاضر شدند تا جان همنوعان خود را نجات دهند. بسیاری از آن‌ها شب و روز‌ها از خانواده خود دور ماندند تا بتوانند به همنوعان خود خدمت رسانی کنند. اگر سربازان شجاع و دلیر ما جبهه‌های نبرد را خالی نگذاشتند این سربازان دلیر سلامت نیز هرگز بیمارستان‌ها را خالی نکردند تا حافظ جان ایرانیان باشند.


بیشتر بخوانید: احترام نظامی فرمانده ارشد ارتش به پرستار بخش بیماران کرونایی


اما به تازگی کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ویدئویی از اجرای زیبای سرود ایران توسط کادر درمانی بیمارستان علی اصغر (ع) را در توئیتر خود منتشر کرده است. پزشکان و پرستاران این بیمارستان سرود مقدس کشورمان را بر پشت بام بیمارستان اجرا کردند تا همبستگی خود برای شکست کرونا را نشان دهند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۱۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود و خداقوت بر دلاوران بی ادعای مدافعان سلامت دم همگیتون گرم بسیار زیبا و مقتدرانه و باشکوه بود کارتونم درسته انشاءالله سلامت و موفق باشید . و من الله توفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشاءالله همیشه سالم وتندرست باشید دستبوس همه عزیزان کادر درمانیم