معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۷ هزار و ۸۲۰ دقیقه ویژه برنامه، در این ماه درقالب تولید، آرشیو و تامین، از رادیو یزد، پخش می‌شود.

داود سیروس معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با اشاره به آمادگی رادیو یزد برای استقبال از ماه مبارک رمضان، گفت: درماه رمضان امسال، رادیویزد ضمن انعکاس همدلی ها، مواسات و ایثار هم استانی ها، برنامه‌های مناسبی را برای همراهی با مخاطبان در ایام معنوی رمضان، تدارک دیده است، در این ماه ِ مبارک ۱۷ هزار و ۸۲۰ دقیقه ویژه برنامه بر روی آنتن رادیو یزد خواهد رفت.

او افزود: نجوای سحر و شهر یزدان ویژه برنامه سحر و افطار رادیو یزد است که هرکدام به مدت ۹۰ دقیقه و بطور زنده از رادیو یزد، پخش خواهد شد.

سیروس ادامه داد: ترتیل قرآن کریم، دو مرتبه در روز، ساعت پنج تا شش صبح و ۱۵ تا ۱۶ عصر به مدت ۶۰ دقیقه از موج رادیو یزد قابل دریافت است.

معاون صدای مرکز یزد گفت: تمنای وصال ویژه برنامه‌های شب قدر در این ماه مبارک است و برنامه‌های ویژه تفسیر، سخنرانی، چراغستان، بوستان قرآن و غیره از دیگر ویژه برنامه‌های رمضان در رادیو یزد است.

سیروس با اشاره به پخش سخنرانی‌هایی متناسب با ماه مبارک رمضان، ادامه داد: دعای‌های توسل، کمیل، ندبه، نور، دعای هفتم صحیفه سجادیه، حدیث کساء و ادعیه متناسب این ماه، نیز در ساعات مختلف، از رادیو یزد پخش خواهد شد.

او با اشاره به فعالیت ویژه رادیو نمای یزد در ماه مبارک رمضان، افزود: به تناسب برنامه‌ها تصاویر زیبا و متنوع نظیر متن و ترجمه ادعیه، احادیث و غیره  در رادیو نمای یزد، بارگزاری و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

او گفت: در مجموع نه هزار ۲۷۰ دقیقه برنامه رمضانی در رادیو یزد تولید، چهار هزار و ۶۵۰ دقیقه برنامه تامین و سه هزار و ۹۰۰ دقیقه برنامه از آرشیو رادیو پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.