جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ۱۰ هزار ۶۰۰ عدد انواع قرص ودارو‌های غیر مجاز در بازدید از صنوف در فروردین ماه امسال کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سردار عباسعلی بهدانی جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ۱۰ هزار ۶۰۰ عدد انواع قرص ودارو‌های غیر مجاز در بازدید از صنوف در فروردین ماه امسال کشف شد.

سردار بهدانی فرد افزود: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا و لزوم نظارت و کنترل بیش از پیش صنوف و اماکن تجاری، طرح‌های ارتقاءامنیت اجتماعی، تشدید بازدید از صنوف به صورت ویژه در دستورکار پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

او گفت: در اجرای این طرح‌ها ضمن بازدید و کنترل محسوس و غیر محسوس از تعداد ۱۴ هزار ۷۰۲ واحد صنفی در رسته‌های مختلف در فروردین ماه، به تعداد ۶۱۸ واحد صنفی تذکرو به ۲۹۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و بهداشتی اخطاریه پلمب صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در بازدید‌های انجام شده از سطح صنوف تعدادی اقلام ضد فرهنگی، تعداد ۱۰ هزارو ۶۰۰ عدد انواع دارو غیرمجاز، تعدادی محصولات غیر مجاز، ۸۲۰ نخ سیگار قاچاق، ۴۱۲ عدد قلیان در مراکز پذیرایی، تعداد ۱۰۷ ثوب البسه و ۱۴ عدد مانکن با مدل‌های نامتعارف از واحد‌های صنفی کشف و ضبط شد.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه در اجرای طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف در یک ماه گذشته ۲۶۱ واحد صنفی متخلف پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شده از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف در سطح صنوف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا ر کمترین زمان نسبت به برخورد قانونی با مجرمان و متخلفان صنفی اقدام شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.