معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با تبریک فرارسیدن ماه رمضان بر حفظ شعائر اسلامی و اخلاقی در این ماه مبارک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اهمیت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی، بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحد‌های صنفی و اماکن عمومی بر رعایت و جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
 
او افزود: تحقق فضایی پر از معنویت و حفظ حرمت این ماه گرانقدر، شب‌های قدر و تکریم شعائر اسلامی نیازمند همکاری‌ها و اهتمام بیش از پیش همه مردم عزیز این استان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: فضای معنوی و آکنده از خیر و برکت این ماه مبارک، ضامن بقای جامعه و موجب سعادتمندی و رستگاری مومنان خواهد بود.

او افزود: لازم است آحاد جامعه در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، برای رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‎ها، معابر عمومی  اکیدا خودداری کنند.

سرهنگ ساداتی گفت: لازم است، متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران‌های بین راهی  نیز ضمن رعایت شئون اسلامی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برابر دستورالعمل‌های صنفی عمل کرده و از پذیرش مهمان همچنان خودداری کنند.

او با اشاره به طرح‌های ویژه انتظامی برای حفظ شئونات این ماه پر فضیلت، افزود: این فرماندهی با اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی در ایام ماه مبارک رمضان نسبت به ارتقاء امنیت معابر، بوستان‌ها و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، به ویژه در زمان افطار اقدام خواهد کرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.