رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: در پنجمین روز از اردیبهشت بارش برف حدود ۴۰ سانتی متری موجب اختلال در تردد جاده ای مناطق کوهستانی این شهرستان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،یونس هوشمندپور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: با تغیروضعیت جوی و نفوذ توده هوای سرد هم اکنون شاهد بارش برف و باران در تمامی محور های رضوانشهر و پره سر هستیم.

او بیان کرد: هم اکنون، مسیر کوهستانی و سخت گذر رضوانشهر از پونل به خلخال در محدوده روستای ییلاقی میانرود شاهد بارش برف تا ارتفاعات بالا دست و محور های زندانه، جهانگیریه، صالح و غیره است.

هوشمند پور با بیان این مطلب که نیرو های راهداری رضوانشهر با مستقر شدن در این محور ها مشغول پاکسازی و برف روبی در جاده هستند از رانندگان خودرو های عبوری در این جاده ها خواست ضمن رعایت مقررات، حتما با زنجیر چرخ در این مناطق تردد کنند.

او همچنین گفت: در روز های گذشته نیز همکاران ما اقدام به ریزش برداری و تسطیح چندین محور کوهستانی از جمله راه ارتباطی روستاهای پوینه خوار، آق مسجد، گنگه لیوه و سیاه لرز کردند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و دارای حدود ۷۰۰ کیلومتر راه است.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.