رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: ۲۳ مباشر و عاملان تعاونی روستایی کالا‌های اساسی رمضان در این شهرستان را با هدف تامین کالای مورد نیاز مردم، کاهش و تثبت قیمت‌ها توزیع می‌کنند.

حمیدرضا شایان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: مجموعه کالا‌های اساسی تنظیم بازار پیش‌بینی شده برای ماه مبارک رمضان شامل برنج، شکر، روغن نباتی، گوشت منجمد و مرغ منجمد است و در همین ارتباط نیز فقط حواله‌های برنج هندی و شکر در هفته آتی به شهرستان چابهار خواهد رسید.

وی بیان کرد: با توجه به تفکیک شهرستان دشتیاری از شهرستان چابهار، علاوه بر عاملان توزیع تعاونی روستایی، از تعدادی از کسبه شهر نوبندیان، شهر نگور و شهر پلان نیز بعنوان مباشر استفاده شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: یکی اهداف کار گروه تنظیم بازار شهرستان در سالجاری، توزیع کالا‌های اساسی، با استفاده از توان فروشگاه زنجیر‌های شامل فروشگاه افق کوروش، رفاه، اتکا و عاملان تعاونی روستایی و فروشگاه‌های بزرگ است.

وی تصریح کرد: در ایام پایانی سال نیز توزیع کالا‌های اساسی شامل شکر، گوشت قرمز و مرغ منجمد، برنج و روغن یارانه‌ای به منظور تنظیم بازار در نقاط مختلف چابهار توزیع شده است.

شایان ادامه داد: کمبودی در زمینه تامین کالا‌های اساسی در چابهار وجود ندارد و کالا‌های اساسی، اعم از گوشت قرمز و مرغ منجمد، برنج و شکر طرح تنظیم بازار و روغن مورد نیاز شهرستان‌های چابهار و دشتیاری توسط مباشران و سایر فروشگاه‌های منتخب در حال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر روند توزیع کالا‌ها توسط بازرسان این اداره انجام می‌شود خاطرنشان کرد: از شهروندان چابهاری درخواست می‌شود هر گونه تخلف صنفی را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار