رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای سه نفر دیگر به ویروس کرونا در این شهرستان خبرداد.

شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،با بیان اینکه  در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد مثبت از آبادان گزارش شده است گفت: تاکنون در آبادان ۹۴ نفر، خرمشهر ۱۲۲ نفر و شادگان ۲۸ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده که در مجموع ۲۴۴ نفر می باشند.

او ادامه داد: خوشبختانه از این تعداد ۱۹۷ نفر بهبود یافته و با حال عمومی خوب ترخیص شده اند و ۲۷ نفر از این افراد نیز همچنان در بیمارستان بستری هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: آمار قربانیان، کماکان ۲۰ نفر است که طبق آن، پنج نفر در آبادان، ۱۳ نفر خرمشهر و دو نفر از شادگان بوده است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.