سردار حمید دامغانی گفت: ۳۰ هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان سمنان توزیع می شود.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: در سطح استان سمنان قرارگاه و ستادی در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه شکل گرفت و در سطح شهرستان‌ها دستگاه‌های مختلف و خیرین به میدان آمدند و اقلامی تهیه شد و در آستانه ماه مبارک رمضان در حال توزیع است.

او با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش ۳۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان سمنان بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود گفت: در مرحله دوم نیز ۳۰ هزار بسته در نیمه ماه رمضان و تولید امام حسن مجتبی (ع) تهیه و توزیع خواهد شد.

سردار حمید دامغانی افزود: با توجه به همدلی و همراهی مردم و خیرین به احتمال زیاد در مرحله دوم پیش بینی‌ها تا ۶۰ هزار بسته خواهد بود که در مجموعه ما بتوانیم در این رزمایش بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی را به دست نیازمندان واقعی و آسیب دیده از کرونا برسانیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه سپاه استان سمنان تا ریشه‌کنی کامل کرونا در میدان است گفت: این بار  نیاز به عزم همگانی است تا شر این ویروس از سر مردم عزیز کم شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.