مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: با همکاری نیروهای هلال احمر، جوامع محلی ، نیروهای ارتش ، آتش نشانی و بسیج، آتش در جنگل های غرب کرخه مهار شد.

کوروش کیانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در پی حریق در جنگل‌های دست کاشت بیابانی منطقه شنین حسین در غرب کرخه، نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری و همراهی نیرو‌های هلال احمر، جوامع محلی، نیرو‌های ارتش، آتش نشانی و بسیج، آتش سوزی مهار شد.

او افزود: با آغاز فصل گرما در خوزستان، عرصه‌های جنگلی، بیشه زار‌ها و مراتع استان در معرض حریق قرار دارند و عامل انسانی یکی از مهم‌ترین عوامل حریق در عرصه‌های منابع طبیعی است.

آتش دست از جنگل‌های غرب کرخه کشید

کیانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت کل بحران استان خوزستان، فرمانداران شوش، حمیدیه، نیرو‌های ارتش، بسیج و همه عواملی که در اطفای حریق کمک کردند، بیان داشت: حریق در جنگل‌های دست کاشت در منطقه شنین حسین غرب کرخه ساعت ۱۱ و ۳۰ صبح امروز شعله ور شد و ساعت ۱۸ با کمک و همیاری نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان‌های شوش، دشت آزادگان، حمیدیه، اداره کل استان، هلال احمر و جوامع محلی نیرو‌های ارتش و بسج مهار شد و هم اکنون کلیه نیرو‌های حفاظت منابع طبیعی به منظور جلوگیری از سرایت آتش سوزی به مزارع در منطقه حضور دارند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در پایان تاکید کرد: از همه هم استانی‌ها تقاضا می‌شود با مشاهده هرگونه حریق، تجاوز، تخریب و تصرف در عرصه‌های منابع طبیعی با شماره تلفن شبانه روزی ١٥٠٤ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع رسانی نمایند.

آتش دست از جنگل‌های غرب کرخه کشید

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.