رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بیجار گفت: در طول ماه مبارک رمضان، روزانه یک هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیرین تهیه و در میان نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جواد عزیزی گفت: کمیته امداد در ماه پر خیر و برکت رمضان طرح طبخ غذای گرم به صورت روزانه را در دستور کار دارد.

او افزود: مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده روزانه یک هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان حاشیه شهری و روستا‌های محروم با همیاری مردم و خیرین توزیع خواهد شد.

عزیزی بیان کرد: با توجه به حجم و گستردگی این برنامه و برگزاری همزمان برنامه‌های حامی یابی و طرح مفتاح الجنه (بازدید و سرکشی از نیازمندان) به همکاری و مساعدت همشهریان، خیرین نیک اندیش نیاز است تا در این ماه پر فضیلت، اندکی از آلام و دغدغه نیازمندان را کاهش دهیم.

رییس کمیته امداد بیجار یادآور شد: حامی یابی برای ایتام و طرح محسنین و همچنین کمک به خانوار‌های دارای بیمار صعب العلاج، با پرداخت حداقل ۲۰۰ هزار ریال در ماه، یکی از طرح‌های مورد نظر در ماه مبارک رمضان است.

عزیزی تاکید کرد: طرح مفتاح الجنه (بازدید و سرکشی به منازل نیازمندان به همراه مسوولین) نیز به تعداد ۲۰۰ خانواده با اولویت خانواده‌های عائله‌مند دارای ایتام، زمین گیر و بیماران صعب العلاج نیز از دیگر طرح‌های اجرایی این ماه خواهد بود.

او گفت: همشهریان گرامی جهت مشارکت در این برنامه‌ها و طرح‌های حمایتی کمیته امداد بیجار، می‌توانند از طریق روش‌های غیر حضوری در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.