معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی در خصوص نظارت فعال و برخورد قضایی با مراکز غیر مجاز خدمات پوست، مو و زیبایی و سوء مصرف مواد مخدر هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محسن محمدزاده  رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تعطیلی دو مرکز غیر مجاز فعال در زمینه پوست، مو و زیبایی به علت فعالیت غیر مجاز در بجنورد، با همکاری مقام قضایی استان خبر داد.

محسن محمدزاده گفت : پس از شناسایی و بازدید از محل، ۲ مرکز غیر مجاز توسط کارشناسان نظارت بر درمان و با پیگیری‌های لازم و همکاری مقامات قضایی استان، پلمپ شدند.

این مسئول با تاکید بر ساماندهی و برخورد قضایی جدی با تمام مراکز غیر مجازی که مداخلات درمانی در سطح استان دارند، خاطرنشان کرد: نظارت و ساماندهی این مراکز در دستور کار معاونت درمان دانشگاه قرار گرفته است.

محمدزاده یادآور شد: با توجه به شرایط شیوع کرونا در جامعه، از تمامی هم استانی‌ها تقاضا می‌شود از مراجعه به این مراکز جدا خودداری کنند

او تصریح کرد: مراجعه به مراکز غیر مجاز خدمات پوست، مو و زیبایی هم باعث به خطر انداختن سلامتی افراد شده و هم بار اضافی بر دوش همکاران فعال در حوزه سلامت قرار می‌گیرد.

رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تعطیلی موقت مرکز سو مصرف مواد شهرستان راز و جرگلان به دلیل تخلفات خبر داد.

محمدزاده اظهار کرد: تنها مرکز سوء مصرف مواد شهرستان راز و جرگلان به علت تخلفات، پس از مطرح شدن در کمیسیون نظارت استانی تعطیل شد.

او ادامه داد: مرکز کلنیک ترک اعتیاد جدید این شهرستان با مدیریت دکتر رضائیان، افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.