تیم فوتبال تراکتور فصل آینده شرایط متفاوتی پیش روی خود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور در دومین فصل از خصوصی شدن خود نیز نتوانست در لیگ برتر توفیقی به دست بیاورد. با توجه به بلاتکلیفی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا، مشخص نیست که آیا ادامه لیگ نوزدهم را شاهد خواهیم بود یا خیر؟ با این وجود در صورت ادامه یافتن مسابقات نیز تراکتوری‌ها شانسی برای قهرمانی ندارند مگر اینکه اتفاقاتی غیرقابل تصور رخ دهد. البته سرخ پوشان تبریزی در جام حذفی این شانس را دارند که به قهرمانی دست یابند.

این نکته بر هیچ کس پوشیده نیست که قهرمانی در جام حذفی آن چیزی نیست که تراکتوری‌ها به دنبال آن هستند و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر یگانه هدف آن‌ها در شرایط فعلی است. هدفی که البته به نظر نمی‌رسد رسیدن به آن به همین سادگی‌ها باشد، حتی اگر پای هزینه‌های میلیاردی و به خدمت گرفتن ستاره‌های داخلی و خارجی که حضور هر تک تک شان در سایر باشگاه‌ها یک اتفاق نشدنی به شمار می‌رود.

طبق ضرب المثل معروف " تا سه نشه بازی نشه"! فصل آینده تراکتور وارد سومین سال خصوصی شدن می‌شود و با در نظر گرفتن ضرب المثل یاد شده باید گفت، بازی برای تراکتوری‌ها آغاز شده است. آن‌ها چه روی کاغذ و با در نظر گرفتن ضرب المثل بالا و چه از نظر حرفه‌ای و فوتبالی، به حد کافی در دوره جدید خود جا افتادند و اکنون زمان برداشت فرا رسیده است. مالک متمول باشگاه تراکتور زمانی که وارد گود شد از تبدیل کردن تراکتور به باشگاهی بین المللی خبر داد، باشگاهی که قهرمانی در آسیا برایش به آسانی آب خوردن خواهد بود. این تصوری بود که در ذهن هواداران تراکتور پس از خصوصی شدن باشگاه محبوب شان نقش بست. ریخت و پاش‌های ۲ فصل اخیر نیز این تصور را پررنگ‌تر کرد. تراکتور با در نظر گرفتن همه جوانب، یک تیم پر ستاره است و تنها تیمی در ایران به حساب می‌آید که بدون کمک هیچ نهاد و ارگانی، توانایی ورود به بازار خرید ستاره‌های میلیاردی را داراست.

استراتژی تراکتور برای فصل آینده

تراکتوری ها در مسیر ثبات قدم برداشتند 

تراکتوری‌ها در لیگ بیستم متفاوت‌تر از آن چه که در ۲ فصل اخیر دیدیم خواهند بود. آن‌ها به حد کافی آزمون و خطا کردند و از هر نظر به پایداری لازم پس از تغییرات گسترده‌ای که در بدنه باشگاه صورت گرفته، دست پیدا کردند. حضور هوشمندانه‌تر در بازار نقل و انتقالات لیگ نوزدهم نشان داد که تراکتوری‌ها با وجود نداشتن مشکل مالی، به خوبی دریافتند که تنها هزینه کردن نمی‌تواند موفقیت را برایشان تضمین کند. ثبات واژه‌ای نامفهموم در این باشگاه بود که رفته رفته شاهد نمود پیدا کردنش هستیم. ابقای ساکت الهامی به هر کیفیتی که بود، نشان داد که تراکتوری‌ها در مسیر ثبات قدم گذاشتند و اکنون نیز اخبار به دست آمده از این باشگاه حاکی از آن است که اقدامات جدی برای تمدید قرارداد ستاره‌های تیم آغاز شده است. به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که تراکتوری‌ها برای لیگ بیستم با سیاستی بسیار متفاوت وارد عمل می شوند و می‌توان انتظار داشت که سرخ پوشان را در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ متفاوت‌تر و بهتر از ۲ فصل گذشته ببینیم.


بیشتر بخوانید:  تراکتوری‌ها به دنبال تمدید قرارداد کاپیتان‌های تیم ملی


 انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار