خورخه مندس به مدیران باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده مدافع جوان بنفیکا را به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش‌های نشریات پرتغالی، بارسلونا و منچسترسیتی به صف باشگاه‌هایی پیوستند که به دنبال جذب روبن دیاز مدافع بنفیکا هستند.  

دیاز ۲۲ ساله تا تابستان ۲۰۲۴ با بنفیکا قرارداد دارد و بند آزادسازی او مبلغی حدود ۸۷ میلیون پوند معادل با ۱۰۰ میلیون یورو است. با این حال رسانه‌های پرتغالی مدعی هستند که مبلغ بالای رضایتنامه دیاز باعث نشده تا منچسترسیتی و بارسلونا قید او را بزنند.


بیشتر بخوانید: مخالفت تاتنهام با انتقال ستاره فرانسوی به نیوکمپ


خورخه مندس ایجنت مشهور دنیای فوتبال که مدیر برنامه‌های دیاز است، به بارسلونا پیشنهاد داده این بازیکن را به عنوان جایگزینی برای ساموئل اومتیتی به خدمت بگیرند. البته با توجه به قیمت سرسام آور رضایتنامه دیاز، این پیشنهاد آن هم در این شرایط که شیوع ویروس کرونا باعث ضرر و زیان باشگاه‌ها شده، چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد و مدیران باشگاه بارسلونا باید وسواس بیشتری در این باره تصمیم بگیرند، زیرا در صورت جذب دیاز با این مبلغ رکورد گران‌ترین مدافع دنیای فوتبال که اکنون در اختیار هری مگوایر است، شکسته خواهد شد.

در همین حال رسانه‌های پرتغالی معتقدند لوئیز فیلیپه ویرا رئیس باشگاه بنفیکا قصد ندارد در تابستان پیش رو که بازار نقل و انتقالات تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و باعث افت قیمت ستارگان دنیای فوتبال شده، اجازه جدایی بازیکنان کلیدی تیمش را بدهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار