صفحه اینستاگرامی نوجوان ، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، در ارتباط با ناتوانی علم در حل مشکلات، تصاویری را به همراه سخنان ایشان، در قالب ویدئوی کوتاهی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها با اینکه تمام جهان به علم مدرن و پیشرفته‌ای دسترسی دارند اما تاکنون حتی هیچ یک از کشور‌های به نوعی پیشرفته، نتوانستند درمانی برای  ویروس کوچک کرونا پیدا کرده و مانع از مرگ و میر ملیونی انسان‌ها شوند.

تمام این‌ها در حالی است که حتی گفته می‌شود این ویروس در آزمایشگاه و به دست انسان ساخته شده، که این موضوع نیز تأیید دیگری است بر سخنان رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان، که فرمودند از علم در راه اشتباه و نادرست استفاده شده و موجب ناعدالتی و آزار انسان‌ها و دیگر موجودات زمین می‌شود.

و اما اکنون که علم  به اصطلاح پیشرفته بشر نه تنها نتوانسته گره مشکلات را باز کند بلکه گره‌های تازه‌ای نیز ایجاد می‌کند، پس جهان به یک منجی معصوم با قدرت الهی نیاز دارد که عدالت را در جهان ایجاد کرده و گره از مشکلتی که توسط انسان عادی قابل حل نبوده بگشاید.

صفحه اینستاگرامی نوجوان ، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، در ارتباط با همین موضوع، تصاویری را به همراه سخنان ایشان در قالب ویدئوی کوتاهی منتشر کرده و نوشته است:

 "تماشایی | مأموریتِ بزرگ
‌ گره‌هایی که به دستان علم باز نشده است
‌برقراری عدل و قسط چطور امکان پذیر است؟
‌انتظار
‌‌ نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار"

/


بیشتر بخوانید: سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با نیاز شدید بشر به یک منجی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.