رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر به اعلام آغاز طرح نظارت بر فروش کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان گفت: سه گروه بازرسی نظارت بر بازار خرمشهر را در این طرح بر عهده دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،بیژن بداغی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر روز شنبه گفت:به منظور تشدید نظارت بر بازار خرمشهر گروه‌های بازرسی و نظارت به همراه گشت مشترک تعزیرات حکومتی، اصناف و اماکن نیروی انتظامی، بهداشت محیط و دامپزشکی فعال شده است.

او افزود: واحدهای عرضه موادغدایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان مانند زولبیا و بامیه همچنین واحدهای عرضه کالاهای اساسی در بازار خرمشهر در این طرح بیشتر مورد کنترل و نظارت قرار می‌گیرند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر به توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مصوب دولتی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: به منظور تنظیم بازار با نظارت دستگاه‌های متولی مواد غذایی از قبیل مرغ کشتار روز، برنج و شکر در چهار نقطه خرمشهر و مینوشهر توزیع می‌شود.

بداغی در ادامه از شهروندان خرمشهری خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور مراتب را با تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر اطلاع دهند.

شهرستان خرمشهر ۶ هزار واحد صنفی فعال دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.