وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که شمار مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۴۶۳ نفر رسیده است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان از ثبت ۱۳۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وحیدالله مایار، سخنگوی وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان امروز (شنبه ۶ ثور/ اردیبهشت) در یک نشست خبری در کابل گفت: با ثبت ۱۳۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا، شمار مجموع مبتلایان در کشور به ۱۴۶۳ نفر رسیده است.

مایار افزود: از ۱۳۳ مورد جدید، ۱۵ مورد در کابل، ۲۵ مورد در هرات، ۲۰ مورد در قندهار، و باقی در ولایت‌های بلخ، نیمروز، ننگرهار، کنر، لغمان، پکتیا، غزنی، میدان وردک و برخی ولایت‌های دیگر ثبت شده اند.

به گفته وی، در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ تن از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته اند که شمار مجموع بهبود یافتگان را به ۱۸۸ نفر رسانده است.

سخنگوی وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشور جان باخته‌اند که با این وجود شمار مجموع جان باختگان در کشور به ۴۷ تن رسیده است.

مایار همچنین تایید کرد که رئیس پیشین صحت عامه/ بهداشت ولایت کنر نیز روز گذشته در نتیجه ابتلا به ویروس کرونا جان باخته است.

شمار مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۱۴۶۳ نفر رسید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.