تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان به همت خیرین تبریز در قالب پویش رحمت تامین و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،صبح امروز تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان به همت خیرین تبریز در قالب پویش رحمت تامین و بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در حاشیه بازدید از پویش رحمت خیّرین تبریز  گفت: در این شرایط نمی‌دانم با چه زبانی از این مردم قدردانی کنم، همیشه در ماه مبارک رمضان خیران ما، به نیازمندان کمک می‌کردند، اما امسال بعد از نیمه شعبان و فرمایش مقام معظم رهبری در مورد رزمایش کمک مومنانه تمام خیر‌ها دست به دست هم داده و به میدان آمدند تا این حرکت‌های زیبا اتفاق بیفتد.

او  افزود: ذوق و شوق و خدمت، در تمامی مساجد بسیار ارزشمند و بالاست و در چندین روز گذشته دیدیم که مردم و خیران چه کمک‌هایی کردند، لذا به درگاه خدا شاکریم که چنین مردمی داریم.

 خامه چی سخنگوی پویش رحمت نیز گفت: در اولین مرحله از پویش رحمت پس از جمع آوری کمک‌های مردمی حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه شد که روزانه هزار بسته در ایام ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او گفت: ارزش ریالی این بسته‌ها هر کدام سیصد هزار تومان است و به امید خدا این پویش ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
r
۲۰:۲۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا به منطق محروم تعلق نمی گیره این بسته ها تو مناطق فیضیه خیلی از افراد اجاره هستند و هیچ در امد ندارند ولی هیچ بسته تعلق نگرفته لطفا رسیدگی کنید