مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان خواستار مشارکت مردم و نیکوکاران در پویش زیست مومنانه برای کمک به نیازمندان شد.

غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از هرمزگان گفت:طرح پویش زیست مومنانه در ماه مبارک رمضان با مشارکت مردم نوع دوست و نیکوکاران اجرا می‌شود.

رنجبر از همشهریان روزه داران و نیکوکاران خواست با مشارکت در پویش زیست مومنانه، در ضیافت الهی به شکرانه سلامتی، در راستای اجرای طرح پویش مومنانه مددجویان بهزیستی را فراموش نکرده و با تامین بسته‌های مواد غذایی برای نیازمندان، دستگیر این عزیزان باشیم.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان افزود: با توجه به گستردگی فعالیت‌های بهزیستی، منابع مالی دولت نمی‌تواند پاسخگویی همه نیازمندی‌های جامعه هدف باشد و در این میان دستان خدایی بندگان مخلص خدا به مدد این نهاد حمایتی می‌آیند تا ثابت کنند لذت این اخلاص ماورای همه لذت‌های مادی و دنیوی است.

رنجبر با اشاره به وظایف و ماموریت‌های متعدد سازمان بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف گفت: ادارات بهزیستی سراسر استان و مجتمع الزهرا (شیرخوارگاه) واقع در رسالت شمالی، جنب معاونت غذا و دارو آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی از قبیل مواد غذایی، گوشت، مواد شوینده و ضدعفونی، البسه و دیگر اقلام اهدایی نیکوکاران است.

اوشماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۳۵۸۵۳۲ شماره حساب هدایای خاص ۴۱۶۲۰۳۴۵۴۱۶۷۶۸۰۰ شماره شبا IR۱۷۰۱۰۰۰۰۴۱۶۲۰۳۴۵۴۱۶۷۶۸۰۰ و شناسه واریز ۳۶۹۰۳۴۵۶۲۱۳۱۵۶۲۴۱۱۳۷۳۷۵۳۵۹۹۸۸۵ را برای دریافت هدایای نقدی معرفی کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.