احمدی گفت: ملی پوشان قایقرانی آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را نداشتند.

احمدی: تعویق زمان المپیک را به فال نیک می‌گیرمامید احمدی قایقران تیم ملی در ماده کایاک در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو اردو‌های تیم ملی به محل سکونت خود در زنجان بازگشتم. از طریق فضای مجازی با مربی تیم در ارتباط هستم. مربی برنامه‌ها را برای من و سایر ملی پوشان ارسال می‌کند و ما گزارش عمکرد خود را برای او ارسال می‌کنیم.

او افزود: تمرین رشته من به گونه‌ای است که نیاز به آب دارد. برای تمرین به سد می‌روم. البته با رعایت اصول بهداشتی در محیط خلوت که هیچ گونه رفت و آمدی وجود ندارد تمرین‌های خود را پیگیری می‌کنم.

احمدی با بیان کیفیت تمرین‌های خود در روز‌های قرنطینه گفت: کیفیت تمرین‌ها نسبت به زمانی که در اردو بودم تغییر کرده است. در اردو همراه با هم تیمی‌ها و مربی تمرین می‌کردم. اکنون با اینکه تنها تمرین می‌کنم فشار تمرینات بیشتر شده و کیفیت تمرین پایین‌تر آمده است. در طول روز حدود ۳ ساعت تمرین می‌کنم.

عضو تیم ملی کایاک گفت: هنوز تاریخی برای برگزاری مسابقات تعیین نشده است، اما ورزش عادت روزانه من است و با آن خو گرفته ام. بدون ورزش آمادگی جسمانی من نسبت به زمانی که در اردو بودم کمتر می‌شود.

او ادامه داد: تعویق المپیک را به فال نیک می‌گیرم. مسابقات انتخابی المپیک رشته ما قرار بود بر خلاف سال‌های گذشته فروردین ماه در تایلند برگزار شود. البته این مسابقات زمان مناسبی نداشت. برگزاری مسابقه در فروردین ماه تمامی برنامه ریزی‌ها را برای سازماندهی تیم از بین می‌برد. مربی باید از زمستان برای تمرینات تابستان برنامه ریزی می‌کرد و با آن شرایط تمام برنامه‌های او تغییر کرد.

احمدی افزود: خیلی دلتنگ اردو و تمرین کنار هم تیمی‌ها و مربی هستم. اکنون با وجود کرونا مشخص نیست که تا چه زمانی اردو‌ها برگزار شود. امیدوارم هر چه سریع‌تر این ویروس از بین برود و مسابقات شهریور ماه برگزار شود. زیرا بعد از آن دوباره با سرما مواجه خواهیم شد و تمرین در آن شرایط برای ما مشکل است.

عضو تیم ملی کایاک گفت: بعد از شکست کرونا حتما مسافرت می‌روم. از کادر درمان کمال تشکر را دارم انشاالله جواب زحمات آن‌ها را بتوانیم بدهیم. از مردم عزیز خواهش می‌کنم که تا جایی که ممکن است در خانه بمانند و افرادی که به بیرون می‌روند اصول بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار