فعال اصولگرا گفت: در این فضای کرونا و گرفتاری‌هایی که ناشی از این بیماری بود دشمن تصور می‌کرد که پیشرفت‌های ما متوقف می‌شود.

پرتاب ماهواه نور عظمت نظام را به رخ جهانیان کشیدمجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیام پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدام سپاه یک دستاورد و تلاش مجاهدانه مجموعه‌ای از فرزندان انقلابی  امام خمینی (ره) و انقلاب بود که دشمن را شوکه کرد.

او ادامه داد: در این فضای کرونا و گرفتاری‌هایی که ناشی از این ویروس بود، دشمن تصور می‌کرد که پیشرفت‌ها متوقف شده است، اما این اقدام نشان داد که همچنان پرشتاب در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری پیچیده پرتاب ماهواره و موشک راه خود را ادامه داده، به رشد قابل توجهی رسیده و توانستیم دشمن را بیش از پیش ناکام کنیم.

متقی فر افزود: این مساله در داخل هم برای دوستان انقلاب یک دلگرمی بود و برای آنهایی هم که غافل بودند، چشم به بیگانگان دوخته و برتری آنها را باور کرده بودند هشداری بود تا بدانند که ظرفیت‌های داخلی ما در تمام زمینه‌ها به خصوص زمینه‌های پیشرفته علمی همچنان قدرتمند است.

سخنگوی جبهه پایداری گفت: در نهایت باید گفت که این اقدام خوب و افتخار آمیزی بود که توانست غرور ملی و روحیه دفاعی ما را تقویت کند و باور ایستادگی در برابر زورگویان را نتیجه بخش‌تر کند؛ لذا اقدام سپاه بیش از پیش عظمت نظام را در منظر جهانیان به رخ کشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا قوت
آخرین اخبار