سوری گفت: اگر تمام اماکن ورزشی با طرح فاصله گذاری اجتماعی باز هستند، پس ورزش هم نباید از این قائده مسثتنی بماند.

سوری: با اجرای فاصله گذاری اجتماعی می‌توان ورزش را از سر گرفتآرش سوری بازیکن تیم ملی تنیس کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اعتراض به شروع نشدن رقابت‌های ورزشی در کشور اظهار کرد: متاسفانه یک تصور غلطی  از اهالی ورزشی به وجود آمده است که فکر می‌کنند ورزشکاران پولدار هستند. بسیاری از افراد از مربی و کارگر‌های خدماتی تنیس گرفته تا ورزشکاران، همگی امرار معاش زندگی شان از طریق ورزش است و شغل دیگری ندارند.

بازیکن تیم ملی تنیس بیان کرد: من بر این اصرار ندارم که حتما در این زمان  لیگ‌های ورزشی از سر گرفته شوند. اما اگر قرار است همه اماکن ورزشی با طرح فاصله گذاری اجتماعی باز باشند، پس ورزش هم نباید از این قائده مسثتنی باشد، اما اینکه همه اماکن باز هستند و تنها ورزش است که سرنوشت مشخصی ندارد، کمی من را اذیت می‌کند.

او گفت:  ورزش مستقیما با سلامت جامعه در ارتباط است، اما بر اساس همان فرضیه غلط اکثریت فکر می‌کنند ورزش مختص قشر خاصی است. تنها ورزشکاران می‌دانند که تعداد زیادی از  کارگران زحمتکش  برای گذراندن زندگی خود در این کار قدم برداشته اند و حالا با تعطیل شدن کلیه رقابت‌های ورزشی خانه نشین شده اند.

سوری در مورد تمرینات انفرادی در خانه اظهار کرد: این روز‌ها تلاش می‌کنم تا در خانه آمادگی بدنی خود را با ورزش‌های انفرادی حفظ کنم و تنها منتظر هستم تا بتوانم تمرینات تنیس را هم از سر بگیرم.


بيشتر بخوانيد: فدراسیون تنیس در صورت کم‌کاری نباید انتظار معجزه از بازیکنان داشته باشد/ قصد ندارم در تنیس مربیگری کنم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار