مدیر کل محیط زیست استان کرمان گفت: کارشناسان حفاظت محیط زیست استان کرمان برای نمونه برداری از بیمارستان ها در خط مقدم حفظ سلامت جامعه اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرجان شاکری مدیرکل محیط زیست کرمان گفت: حفاظت محیط زیست استان کرمان در بحبوحه آغاز بحران شیوع بیماری کرونا در کشور و همزمان با حماسه آفرینی مدافعان سلامت در خط مقدم رویارویی با دشمن نوظهور بشریت، اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان یکی از اولین ارگان‌هایی بود که با انجام اقدامات سریع پیشگیرانه و توزیع مواد و لوازم بهداشتی موفق به جلوگیری از شیوع این بیماری هولناک در بین کارکنان و خانواده‌های آنان شد.

او افزود: این اداره کل در عین حال نظارت خود بر نحوه امحاء پسماند‌های عفونی بیمارستان‌های معین نگهداری بیماران کرونا را افزایش داده است.

شاکری تصریح کرد: بااعزام متعدد کارشناسان به قلب خطر و البته با رعایت همه جانبه‌ی جوانب احتیاط و انجام تست صحت سنجی دستگاه‌های اتوکلاو بیمارستان افضلی پور و بیمارستان پیامبر اعظم از امحا اصولی پسماند اطمینان حاصل شد.

او بیان داشت: همچنین تذکرات لازم مبنی بر استفاده از ویال‌های مناسب دستگاه به پرسنل بهداشت بیمارستان و در خصوص بهره مندی پرسنل شهرداری فعال در بخش جمع آوری پسماند بیمارستانی از تجهیزات مراقبت فردی صادر شد.

مدیر کل محیط زیست استان کرمان گفت: همچنین مکاتبه و نظارت بیشتر در خصوص اجرای صحیح پروتوکل‌های صادره در بخش پسماند‌های محتمل بر آلودگی کورنا در سطح استان در دستور کار این اداره کل قرار گفت که در حال حاضر در حال انجام وپیگیری است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار