تجاری گفت: مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در مهاباد به صورت زوج و فرد و با رعایت دستور العمل بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: برای سهولت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز تعویض پلاک مقرر شده است مالکان خودرو‌هایی که رقم سمت راست پلاک خودروی آن‌ها عدد زوج ۲، ۴، ۶ و ۸ است در روز‌های زوج و مالکان خودرو‌های دارای پلاک فرد می‌توانند در روز‌های فرد مراجعه کنند.

تجاری اظهار داشت: از مالکان و خریداران خودرو خواهشمندیم هنگام مراجعه به این مراکز علاوه بر به همراه داشتن مدارک شخصی، اقلام بهداشتی همانند ماسک، دستکش و و نوشت افزار‌های شخصی نیز به همراه داشته باشند.

او افزود: برای جلوگیری از تجمع افراد و رعایت فاصله اجتماعی، مقابل غرفه‌ها و باجه‌ها در مراکز تعویض پلاک خط کشی فاصله گذاری صورت گرفته و افراد باید هنگام مراجعهفاصله یک متری را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: مراجعه کنندگان هنگام استفاده از دستگاه خود پرداز با پوز poz باید از تماس مستقیم انگشتانشان با دکمه‌ها اجتناب و از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.