سید قادر موسوی گفت: تلاش برای دستگیری 4 نفر از عاملان تیراندازی و قتل در این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید قادر موسوی دادستان عمومی و انقلاب شوشتر گفت: در حادثه‌ای که روز شنبه در مسیر گلزار شهدای این شهرستان رخ داد، ۴ نفر سوار بر موتورسیکلت اقدام به تیراندازی کردند و یک نفر به هویت ق. ط به قتل رسید.

او با بیان اینکه آرامش نسبی در این شهرستان پس از درگیری روز شنبه برقرار شده است، بیان داشت: ضمن اینکه تلاش برای دستگیری متهمان اصلی پرونده ادامه دارد.

موسوی اظهار کرد: ۲ نفر از مهاجمین حین متواری شدن از صحنه جرم در اثر برخورد با یک دستگاه نیسان متوقف شدند که یکی از راکبان بر اثر صدمات وارده در بیمارستان فوت کرد و یک نفر دیگر هم از صحنه جرم متواری شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شوشتر، از همان ابتدای حادثه، بازپرس پرونده به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل حاضر و اقدامات قانونی انجام شد و پرونده هم اکنون در شعبه دوم بازپرسی در حال رسیدگی است.

او تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که علت این حادثه، مشاجره‌ای بوده که یکی از مهاجمان با یکی دیگر از بستگان مقتول داشته ضمن اینکه تحقیقات در خصوص علت حادثه و عمدی بودن برخورد نیسان با موتورسواران در حال انجام است.

سید قادر موسوی اذعان داشت: تا این لحظه تمامی ضاربین متواری هستند و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفته است، اما با تلاش مأموران نیروی انتظامی، آرامش به منطقه بازگشته است و مرتبطین با متهمان قول داده اند که متهمان را به محض رویت و در اسرع وقت به کلانتری تحویل دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار