عملیات ساخت سالن ورزشی چند منظوره روستایی خیرساز در لارستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عملیات ساخت یک سالن چند منظوره ورزشی - فرهنگی که ۱۲ میلیارد ریال هزینه احداث آن را یکی از خیران لارستانی تقبل کرده، در روستای ده میان بخش صحرای باغ از توابع این شهرستان آغاز شد.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، یکشنبه در آیین کلنگ زنی این سالن چند منظوره، گفت: این سالن در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث خواهد شد و خیرنیک اندیشی که هزینه ساخت آن را متقبل شده، نخواسته که نامی از او برده شود.

جلیل حسنی، ساخت چنین طرح‌هایی را تجلی هم‌افزایی و هماهنگی میان دولت و مردم دانست و گفت: دستگاه‌های خدماتی همچون برق، گاز،و آب باید در پاسخ به اینگونه اقدامات مردمی و خیرخواهانه خیران، همکاری خود را دو چندان کنند.

او افزود: در صورتی که دستگاه‌های خدماتی نام برده برای تسریع در اجرای چنین طرح‌هایی همکاری همه جانبه داشته باشند، زمینه مشارکت مردم، بیش از پیش در اجرای پروژه‌های عمرانی فراهم می‌شود.

حسنی با بیان اینکه، بهره‌برداری از این سالن ورزشی چند منظوره موجب خشنودی اهالی این منطقه به ویژه جوانان و نوجوانان می‌شود، اظهار داشت: مشارکت خیران در اجرای طرح های عام‌المنفعه، اقدامی پسندیده است که برکات فردی و اجتماعی در پی دارد.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.