معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در بحث بسیج ملی غربالگری حدود ۹۳ درصد از افراد ساکن در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان غربالگری شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،آرش یلالی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان  در نشست خبری با اشاره به فاصله‌گذاری هوشمند، گفت: با توجه به موضوع  سلامت از دیروز  سخت‌گیری بیشتری را در قبال اصناف دنبال کردیم و در این مقوله سه موضوع جلوگیری از اجتماع، سلامت خریدار و سلامت عرضه‌کننده را پیگیر هستیم.

او با بیان اینکه سلامت کارمندان را در ادارات نیز رصد می‌کنیم، گفت: در داخل منزل نیز در بحث بسیج ملی غربالگری حدود ۹۳ درصد از افراد ساکن در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان غربالگری شده‌اند و از طریق سامانه salamat.gov.ir نیز حدود ۳۰ درصد افراد منطقه ثبت‌نام داشتند که در جایگاه چهارم یا پنجم کشور از این بابت قرار داشتیم.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان تصریح کرد: در فاز دوم، جمعیت‌های پرخطر بسیار مهم هستند. رصد افراد مشکوک بعد از ترخیص را دنبال کردیم و حتی افراد نزدیک به آنها تا ۱۴ روز بررسی می‌شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.