معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت:در دومین روز از ماه مبارک رمضان همکران واحد فضای سبز شهرداری اقدام به درختــکاری با نــهال ناروەن در سطح شهر کردند.

گیته معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: در دومین روز از ماه مبارک رمضان همکاران واحد فضای سبز شهرداری اقدام به درختــکاری با نــهال ناروەن در خیابان مـــحمد اوراز و پارک خبــــرنگار کردند.

او افزود: گــودال کنی پای درخـــتان خـــیابان شـهید عـلی پنــجه، چــمن زنـــی و حـــاشیە زنی بلـــوار ٩دی، تســـطیح و آماده ســـازی پــــارک ملــــت، وجیــــن کردن فلکه ســـــاعت نیز از جمله اقدامات دیگر همکاران واحد فضای سبز بود.

گیته ادامه داد: همکاران خدمات شهری و ماشین آلات شهرداری نیز با بازگشای و پاکسازی مسیر مسدود شده کوچه مسجد خاتم الانبیا و کوی زیبا ایستگاە ٣، تنظیف و پاکسازی منطقه مکـریان و فــرهنگیان و شستشوی معابر فرهنگیان و مکریان و کوی زیبا به همشهریان خدمت رسانی کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد از شهروندان خواست هر شب زباله‌های خود را در کیسه‌های مخصوص جلوی در بگذارند و از انداختن آن در زمین‌های خالی خودداری کنند چرا که با این کار هم در پاکیزه نگه داشتن شهر مشارکت می‌کنند و هم درجمع آوری زباله‌ها مددکار نیرو‌های خدمات شهری خواهند بود.

انتهای پیام/ه

برچسب ها: محیط زیست ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.